• "אני באך": תנו לבראבא לנצח

    גם אם היו חלקים שנראו מודבקים וגולמיים, החיבור בין שלמה בראבא לאנסמבל בארוקדה הוליד רגעים של התעלות ממש

    טלי לטוביצקי, עכבר העיר
  • הזוג המוזר – הגרסה הנשית: קסם שקשה לעמוד בפניו

    המחזה של ניל סיימון היה יכול ליפול בקלות למחוזות הבידור הזול, אבל בימוי נכון של רוני פינקוביץ' ובעיקר ביצוע משובח של מגי אזרזר וטלי אורן הפך את ההצגה לערב בידור תיאטרוני מעורר ומהנה במיוחד

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר
  • "אחת. אחת ואחת": יצירה פוליטית בעל כורחה

    הרצון של הכוריאוגרפית נעה ורטהיים ליצירה שקטה ונטולת הקשר חברתי הוביל אותה באופן אירוני להעלות עבודה בועטת, שמבקשת לזעוק את הכאב של החיים בישראל

    טל לוין, עכבר העיר
  • "כטוב בעיניכם": אודי בן משה מפספס

    למרות עבודת שחקנים משובחת, הגרסה החדשה של תיאטרון הקאמרי לקומדיה המפורסמת של שייקספיר מתקשה להתעלות על העיבוד הקודם מ-2001

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר
  • "ג'ין שינג": הגוף במזרח, הפנים למערב

    ביקורה הראשון של להקת המחול הנושאת את שמה של ג'ין שינג העומדת בראשה, מביאה את מורכבות ההוויה הנשית ומהותה של האישה בחברה

    עידית סוסליק, עכבר העיר
  • "הליצן העירום": תרכובת קרקסית מושלמת

    אמנם לא חסרים לנו בארץ מופעי קרקס, ובכל זאת להקת רסירקל ההונגרית הצליחה לחדש, עם נאמברים שבוצעו בווירטואוזיות ורגעי השראה שיצרו ערב מוצלח ומהנה

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר
  • "אהבת מוות": סיטקום בינוני למדי

    למרות משחק טוב, עיסוק בנושא מחלת הסרטן והקישור אל סיפורה האישי של המחזאית ענת גוב, העיבוד המחודש של בית לסין ל"אהבת מוות" חסר עומק ממשי

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר
  • "שודד הים": לא שורדת את מבחן הזמן

    הביצוע המוקפד והיכולות הטכניות המרשימות של להקת הבלט הסיני לא הצליחו להסתיר את הבעיה הגדולה המקופלת ביצירה של מריוס פטיפה

    טל לוין, עכבר העיר
  • "ביקור התזמורת - המחזמר": סיפור הצלחה בשלוש שפות

    סרטו עטור השבחים של ערן קולירין רץ בימים אלו בהפקת תיאטרון הזוכה לשבחים באוף ברודוויי. אורון שמיר הלך להתגאות מהקהל, ובדרך שמע מהבמאי על החששות מתרגום הסרט למחזמר, הגעגועים לרונית אלקבץ והסיכויים להגעה לישראל

    אורון שמיר, עכבר העיר
  • "סירות בודפשט": יצירה פשטנית ומלודרמטית

    למרות הפקה מוזיקלית מוקפדת ועבודת משחק טובה, ההצגה הראשונה שמתמודדת ב-"חג המחזמר" התקשתה להרשים, ובעיקר עוררה שאלות האם אפשר לעסוק בשואה דרך מיוזיקל

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר
  • "מצחיקונת": צריך לחרב את המסיבה

    למרות ששני השחקנים הראשיים עובדים קשה, ולמרות רשימת היוצרים המכובדת, משהו בהפקה הנוכחית ל"מצחיקונת" הולך לאיבוד. מרט פרחומובסקי חושב שהכל מתחיל ונגמר בבימוי

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר
  • "תיכון מגשימים": יצירה אפקטיבית ומבריקה

    מוזיקה מצוינת, צוות שחקנים משובח וטקסטים מבריקים, הם רק חלק מהמרכיבים שהוכיחו שהציפייה למחזה החדש של יוצרי "העיר הזאת" הייתה מוצדקת

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר
  • "נורמה": אופרה במיטבה

    למרות אכזבה מסוימת מאיכות השירה, ההפקה הפותחת את העונה באופרה הישראלית העניקה לצופים חוויה מהנה, והציבה רף גבוה במיוחד להמשך

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר
  • "ירמה לאור ירח": תעוזה ושאיפה למשהו חדש

    ההצגה הפותחת את פעילותה של תיאטרון אלעד האילתי בבימויי של שי פיטובסקי משלבת בין תיאטרון תלוי מקום לתיאטרון מסע, ומצליחה לעורר סקרנות למרות בעיות בין סגנונות המשחק וההצגה

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר
  • "שיר ישן רחוק": אקספוזיציה ארוכה מדי

    למרות עבודת משחק משובחת, ונושא מעניין, עבודתו החדשה של מיקי גורביץ' המביאה לבמה עולם קר, בו התיאטרון הוא הוא המפלט, לא מגובשת עד הסוף

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר
  • "עמודי החברה": שמרנות בעייתית

    למרות יכולות המשחק של איתי טיראן, ועבודה מקצועית טובה של הבמאי ארתור קוגן, הגרסה הישראלית למחזה של הנריק איבסן לא מצליחה לשכנע באמת

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר