• "היירספריי": סכנה אמיתית להתמכרות

    עם עבודת משחק טובה ושילוב טוב בין איכות וקיטש, הגירסה העברית של המחזמר "היירספריי" מצליחה לעמוד במבחן המעבר לעברית, ומייצרת הפקה מוצלחת

    עידית סוסליק, עכבר העיר
  • "עצקרח": כשהיופי לא חודר למציאות

    ענבל פינטו ואבשלום פולק מצליחים לבנות על הבמה עולם מרהיב של דמויות וסיטואציות אנושיות. אבל על מה נחשוב כשנצא אחר כך לחיים האמיתיים?

    טל לוין, עכבר העיר
  • "סוס אחד נכנס לבר": פנינה תיאטרונית

    עם עיצוב במה מדוייק, אנימציה יפה ועבודת משחק משובחת שבראשה עומד דרור קרן, מצליח העיבוד של הקאמרי לספרו של דויד גרוסמן להציב מראה מרירה-מתוקה לכולנו

    עידית סוסליק, עכבר העיר
  • "קרום": לחוות את חנוך לוין אחרת

    העיבוד החדש של הקאמרי לקומדיה של חנוך לוין אמנם מאבד מעט את השפה הפיוטית הייחודית לו, אך מצליח לעמוד במשימה עם צוות שחקנים משובח ועיצוב בימתי עכשווי

    עידית סוסליק, עכבר העיר
  • "מהוללת": אתנחתא בימתית קלילה ונעימה

    העיבוד החדש של תיאטרון חיפה לסיפורה הלא ייאמן של "זמרת האופרה הגרועה בעולם", אמנם מעט מיושן, ועם זאת עבודת השחקנים הטובה מצליחה לתת ערך מוסף

    עידית סוסליק, עכבר העיר
  • "פשוט לאהוב": מעט מאולץ, ובכל זאת מהנה

    למרות חיבור לא מדוייק בין השירים לתוכן, המחזמר החדש של תיאטרון הקאמרי המחבר בין סיפור אהבתם של עקיבא (עוז זהבי) ורחל (אליאנה תדהר) לתקופה הסוערת של שנות ה-60 בישראל מצליח לרגש ולגרום לגעגוע לתקופה

    עידית סוסליק, עכבר העיר
  • "גן הדובדבנים": דרמטיות מאתגרת

    העיבוד החדש של תיאטרון באר שבע ליצירתו של צ'כוב אמנם לוקה בקצב מעט איטי ועם זאת מצליחה לקרב את המחזה אל תקופתנו

    עידית סוסליק, עכבר העיר
  • "הרוזנת מאריצה": לא מבריק, אבל מהנה

    ביקורו הרביעי של תיאטרון האופרטה מבודפשט בישראל אמנם לא חידש יותר מידי, אך עדיין סיפק מופע מושקע, משעשע ומקצועי

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר
  • "PIAF": ביוגרפיה תנועתית משובחת

    העבודה של מאורו אסטולפי לבלט הישראלי היא הפתעה משמחת, שחילצה מהרקדנים יכולות ביצוע ודרמה חדשות. עכשיו רק צריך לשנות את הסיום

    טל לוין, עכבר העיר
  • פסטיבל ישראל 2017: הזמנה להתבונן לעומק

    "כשאמות - סיפור רפאים מוזיקלי" ו""הטייפ האחרון של קראפ" שתי יצירות בימתיות מחו"ל שהוצגו אמש (שני 5.6), חיזקו את האג'נדה האמנותית של הפסטיבל לפרוץ את גבולות הגזרה המוכרים

    עידית סוסליק, עכבר העיר
  • "אינ פאוסט - INFAUST": מי מפחד מהאופל?

    הפרשנות של וולטר מאטיני ואינה ברודקס ליצירה המפורסמת של גתה נצמדת קצת יותר מדי לסיפור. וגם - איך היה עידו תדמור?

    טל לוין, עכבר העיר
  • "רישיון לחיים": דרמה אנושית קטנה ועדינה

    על רקע המפגש הטעון שבין יהודים וגרמנים ובין בני הדור הראשון והשני לשואה - ההצגה החדשה של תיאטרון הקאמרי פורטת ברגישות את מה שבא אחרי האסון הגדול

    עידית סוסליק, עכבר העיר
  • "כוחו של גורל": מופע בימתי סולידי

    העיבוד החדש של האופרה הישראלית ליצירתו של ורדי אמנם מביאה עיצוב במה לא שגרתי ורמת משחק טובה, אך לא מצליחה לממש את הפוטנציאל שטמון בה

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר
  • "1984": כשהמציאות עולה על כל דימיון

    העיבוד החדש של תיאטרון הבימה לספרו של ג'ורג' אורוול אמנם לא מושלם, אבל צובר תאוצה בעזרת עיצוב תפאורה מרשים ותזמון אקטואלי מבריק

    עידית סוסליק, עכבר העיר
  • "להקת ג'סיקה לאנג": ארוחת טעימות מעורבת

    להקת המחול האמריקאית סיפקה ערב המורכב מפערים בכוראוגרפיה, ללא דימויים יוצאי דופן, רמת ביצוע משתנה של הרקדנים ובעיקר ללא השארת חותם על הקהל

    טל לוין, עכבר העיר