• "1984": כשהמציאות עולה על כל דימיון

    העיבוד החדש של תיאטרון הבימה לספרו של ג'ורג' אורוול אמנם לא מושלם, אבל צובר תאוצה בעזרת עיצוב תפאורה מרשים ותזמון אקטואלי מבריק

    עידית סוסליק, עכבר העיר
  • "להקת ג'סיקה לאנג": ארוחת טעימות מעורבת

    להקת המחול האמריקאית סיפקה ערב המורכב מפערים בכוראוגרפיה, ללא דימויים יוצאי דופן, רמת ביצוע משתנה של הרקדנים ובעיקר ללא השארת חותם על הקהל

    טל לוין, עכבר העיר
  • "סיפור אהבה בשלושה פרקים": דרמה אנושית מוצלחת

    העיבוד של הבימה לסיפורו האוטוביוגרפי של הדראג קווין ארנולד ויינברג מצטיין ברגישות, הודות לתרגום משובח, עבודת משחק טובה ודינמיקה עדינה בין מורדי גרשון למיקי קם

    עידית סוסליק, עכבר העיר
  • דון קישוט: סרוונטס מתהפך בקברו

    להקת תיאטרון הבלט הרוסי של סט. פטרבורג סיפקה תצוגה בינונית ומביכה של יצירת המופת הקלאסית. אז למה ממשיכים להביא אותה לכאן?

    טל לוין, עכבר העיר
  • TWO: ערב מחול מענג

    תמיר גינץ ונאצ'ו דואטו מגישים שתי יצירות שמציבות את האהבה במרכז, ומצליחים להבליט את הצדדים השונים שלה

    טל לוין, עכבר העיר
  • "קוראים לו מלך": מפגן נדיר של עדינות

    עם חבורת שחקנים טובה, מחשבת בימוי חכמה ואבי גרייניק המביא תפקיד רב ניואנסים, ההצגה החדשה של בית ליסין מציגה מלודרמה ישירה שפועלת היטב על הרגש

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר
  • "חלום ליל קיץ": פאן של ממש

    עם שילוב נכון בין בימוי משעשע של שיר גולדברג, כוריאוגרפיה טובה של אריאל וולף ועבודת משחק טובה, ההפקה החדשה של החאן לשייקספיר פשוט מוצלחת

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר
  • "אני באך": תנו לבראבא לנצח

    גם אם היו חלקים שנראו מודבקים וגולמיים, החיבור בין שלמה בראבא לאנסמבל בארוקדה הוליד רגעים של התעלות ממש

    טלי לטוביצקי, עכבר העיר
  • הזוג המוזר – הגרסה הנשית: קסם שקשה לעמוד בפניו

    המחזה של ניל סיימון היה יכול ליפול בקלות למחוזות הבידור הזול, אבל בימוי נכון של רוני פינקוביץ' ובעיקר ביצוע משובח של מגי אזרזר וטלי אורן הפך את ההצגה לערב בידור תיאטרוני מעורר ומהנה במיוחד

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר
  • "אחת. אחת ואחת": יצירה פוליטית בעל כורחה

    הרצון של הכוריאוגרפית נעה ורטהיים ליצירה שקטה ונטולת הקשר חברתי הוביל אותה באופן אירוני להעלות עבודה בועטת, שמבקשת לזעוק את הכאב של החיים בישראל

    טל לוין, עכבר העיר
  • "כטוב בעיניכם": אודי בן משה מפספס

    למרות עבודת שחקנים משובחת, הגרסה החדשה של תיאטרון הקאמרי לקומדיה המפורסמת של שייקספיר מתקשה להתעלות על העיבוד הקודם מ-2001

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר
  • "ג'ין שינג": הגוף במזרח, הפנים למערב

    ביקורה הראשון של להקת המחול הנושאת את שמה של ג'ין שינג העומדת בראשה, מביאה את מורכבות ההוויה הנשית ומהותה של האישה בחברה

    עידית סוסליק, עכבר העיר
  • "הליצן העירום": תרכובת קרקסית מושלמת

    אמנם לא חסרים לנו בארץ מופעי קרקס, ובכל זאת להקת רסירקל ההונגרית הצליחה לחדש, עם נאמברים שבוצעו בווירטואוזיות ורגעי השראה שיצרו ערב מוצלח ומהנה

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר
  • "אהבת מוות": סיטקום בינוני למדי

    למרות משחק טוב, עיסוק בנושא מחלת הסרטן והקישור אל סיפורה האישי של המחזאית ענת גוב, העיבוד המחודש של בית לסין ל"אהבת מוות" חסר עומק ממשי

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר
  • "שודד הים": לא שורדת את מבחן הזמן

    הביצוע המוקפד והיכולות הטכניות המרשימות של להקת הבלט הסיני לא הצליחו להסתיר את הבעיה הגדולה המקופלת ביצירה של מריוס פטיפה

    טל לוין, עכבר העיר
  • "ביקור התזמורת - המחזמר": סיפור הצלחה בשלוש שפות

    סרטו עטור השבחים של ערן קולירין רץ בימים אלו בהפקת תיאטרון הזוכה לשבחים באוף ברודוויי. אורון שמיר הלך להתגאות מהקהל, ובדרך שמע מהבמאי על החששות מתרגום הסרט למחזמר, הגעגועים לרונית אלקבץ והסיכויים להגעה לישראל

    אורון שמיר, עכבר העיר
  • "סירות בודפשט": יצירה פשטנית ומלודרמטית

    למרות הפקה מוזיקלית מוקפדת ועבודת משחק טובה, ההצגה הראשונה שמתמודדת ב-"חג המחזמר" התקשתה להרשים, ובעיקר עוררה שאלות האם אפשר לעסוק בשואה דרך מיוזיקל

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר