• "פשוט לאהוב": מעט מאולץ, ובכל זאת מהנה

    למרות חיבור לא מדוייק בין השירים לתוכן, המחזמר החדש של תיאטרון הקאמרי המחבר בין סיפור אהבתם של עקיבא (עוז זהבי) ורחל (אליאנה תדהר) לתקופה הסוערת של שנות ה-60 בישראל מצליח לרגש ולגרום לגעגוע לתקופה

    עידית סוסליק, עכבר העיר
  • "גן הדובדבנים": דרמטיות מאתגרת

    העיבוד החדש של תיאטרון באר שבע ליצירתו של צ'כוב אמנם לוקה בקצב מעט איטי ועם זאת מצליחה לקרב את המחזה אל תקופתנו

    עידית סוסליק, עכבר העיר
  • "הרוזנת מאריצה": לא מבריק, אבל מהנה

    ביקורו הרביעי של תיאטרון האופרטה מבודפשט בישראל אמנם לא חידש יותר מידי, אך עדיין סיפק מופע מושקע, משעשע ומקצועי

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר
  • "PIAF": ביוגרפיה תנועתית משובחת

    העבודה של מאורו אסטולפי לבלט הישראלי היא הפתעה משמחת, שחילצה מהרקדנים יכולות ביצוע ודרמה חדשות. עכשיו רק צריך לשנות את הסיום

    טל לוין, עכבר העיר
  • פסטיבל ישראל 2017: הזמנה להתבונן לעומק

    "כשאמות - סיפור רפאים מוזיקלי" ו""הטייפ האחרון של קראפ" שתי יצירות בימתיות מחו"ל שהוצגו אמש (שני 5.6), חיזקו את האג'נדה האמנותית של הפסטיבל לפרוץ את גבולות הגזרה המוכרים

    עידית סוסליק, עכבר העיר
  • "אינ פאוסט - INFAUST": מי מפחד מהאופל?

    הפרשנות של וולטר מאטיני ואינה ברודקס ליצירה המפורסמת של גתה נצמדת קצת יותר מדי לסיפור. וגם - איך היה עידו תדמור?

    טל לוין, עכבר העיר
  • "רישיון לחיים": דרמה אנושית קטנה ועדינה

    על רקע המפגש הטעון שבין יהודים וגרמנים ובין בני הדור הראשון והשני לשואה - ההצגה החדשה של תיאטרון הקאמרי פורטת ברגישות את מה שבא אחרי האסון הגדול

    עידית סוסליק, עכבר העיר
  • "כוחו של גורל": מופע בימתי סולידי

    העיבוד החדש של האופרה הישראלית ליצירתו של ורדי אמנם מביאה עיצוב במה לא שגרתי ורמת משחק טובה, אך לא מצליחה לממש את הפוטנציאל שטמון בה

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר
  • "1984": כשהמציאות עולה על כל דימיון

    העיבוד החדש של תיאטרון הבימה לספרו של ג'ורג' אורוול אמנם לא מושלם, אבל צובר תאוצה בעזרת עיצוב תפאורה מרשים ותזמון אקטואלי מבריק

    עידית סוסליק, עכבר העיר
  • "להקת ג'סיקה לאנג": ארוחת טעימות מעורבת

    להקת המחול האמריקאית סיפקה ערב המורכב מפערים בכוראוגרפיה, ללא דימויים יוצאי דופן, רמת ביצוע משתנה של הרקדנים ובעיקר ללא השארת חותם על הקהל

    טל לוין, עכבר העיר
  • "סיפור אהבה בשלושה פרקים": דרמה אנושית מוצלחת

    העיבוד של הבימה לסיפורו האוטוביוגרפי של הדראג קווין ארנולד ויינברג מצטיין ברגישות, הודות לתרגום משובח, עבודת משחק טובה ודינמיקה עדינה בין מורדי גרשון למיקי קם

    עידית סוסליק, עכבר העיר
  • דון קישוט: סרוונטס מתהפך בקברו

    להקת תיאטרון הבלט הרוסי של סט. פטרבורג סיפקה תצוגה בינונית ומביכה של יצירת המופת הקלאסית. אז למה ממשיכים להביא אותה לכאן?

    טל לוין, עכבר העיר
  • TWO: ערב מחול מענג

    תמיר גינץ ונאצ'ו דואטו מגישים שתי יצירות שמציבות את האהבה במרכז, ומצליחים להבליט את הצדדים השונים שלה

    טל לוין, עכבר העיר
  • "קוראים לו מלך": מפגן נדיר של עדינות

    עם חבורת שחקנים טובה, מחשבת בימוי חכמה ואבי גרייניק המביא תפקיד רב ניואנסים, ההצגה החדשה של בית ליסין מציגה מלודרמה ישירה שפועלת היטב על הרגש

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר
  • "Love Love Love": הפקה אנרגטית ומעודנת

    למרות שאינו עוסק בסוגיות הרות גורל, ההפקה של תיאטרון הבימה למחזה של מייק ברטלט הבריטי מלאה בניואנסים וחדוות משחק

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר
  • "חלום ליל קיץ": פאן של ממש

    עם שילוב נכון בין בימוי משעשע של שיר גולדברג, כוריאוגרפיה טובה של אריאל וולף ועבודת משחק טובה, ההפקה החדשה של החאן לשייקספיר פשוט מוצלחת

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר