• "זוג יונים": סקסי כמו להתחכך בנייר זכוכית

    סרטו החדש של דובר קוסאשווילי מציג כל קלישאה מינית הידועה לאדם בסרט שכולו עירום, אבל אין בו פריים אחד סקסי או לא מביך עד כדי כאב. אם ללכת לצפותו בו, זה רק כדי לראות את הסרט הגרוע של השנה

    אורון שמיר, עכבר העיר
  • "ספיידרמן: השיבה הביתה": כמו אז

    הסרט השישי תוך פחות מ-20 שנה על גיבור העל העכבישי מציג שחקן צעיר, דודה צעירה ונחשקת וגיוון אתני שנראה כמו פרסומת, ועדיין הוא נראה כמו כל אחד משאר הסרטים - כולל עלמות שזקוקות להצלה

    אורון שמיר, עכבר העיר
  • "בייבי דרייבר": מזיע ממאמץ להיות מגניב

    ג'יימי פוקס גונב את ההצגה בסרטו החדש של אדגר רייט ("סוף העולם"), אבל האכזבה מקומדיית האקשן שאמורה הייתה לפתוח את הקיץ במהירות גבוהה, שנייה רק ליומרנות של הסרט

    איתן לשם, עכבר העיר
  • "להציל את נטע": ניר ברגמן בשיאו

    הבמאי הכי רגיש בישראל חוזר בסרט נוסף שמבוסס על ספר ומצליח לספק יצירה מלאה ומורכבת, שמשיבה את הסנטימנט לסנטימנטליות הכל כך חסרה בקולנוע הישראלי

    אורון שמיר, עכבר העיר
  • "משמר המפרץ": אסקימו לימון לעשירים

    הגרסה הקולנועית ללהיט הטלוויזיה משנות ה-90' מציגה אמנם מודעות עצמית גבוהה, אבל רמת דיאלוגים נמוכה. עם דמויות פלקט, הופעות אורח מביכות ובדיחות לא קיימות, הנחמה היחידה מגיעה מהמזגן באולם

    אורון שמיר, עכבר העיר
  • "קולוסאל": סיכוי גבוה שתיגנבו

    אן הת'אוויי ממשיכה במסע להמצאת עצמה מחדש, הפעם כמכורה לטיפה המרה ולהרס עצמי שמגלה כי מפלצת הרסנית בסיאול היא האלטר-אגו שלה. חבל שהחלקים הדרמטיים לא שומרים על אותו קו קליל

    אורון שמיר, עכבר העיר
  • "כמעט מפורסמת": יש סרט תיכון ישראלי ראוי

    סרט ה"אול סטאר" שמקבץ סוללת כובבי נוער נוצצים, מצליח להאיר באור ביקרותי את תרבות הריאלטי, לגלות לעולם כמה שחקנים חדשים ולספק מוצר נוער מוצלח. את הפאדיחות עושים דווקא השחקנים המבוגרים

    אורון שמיר, עכבר העיר
  • "טופאק": מלא התלהבות ונטול כישרון

    הביוגרפיה הקולנועית על אחד הראפרים הגדולים בהיסטוריה מנסה להאדיר את המורשת שלו, אבל נכשלת כי היא משמיטה את כל הכשלים באישיותו של טופאק, שהפכו אותו לסנסציה שהיה

    אורון שמיר, עכבר העיר
  • "המומיה": קרוז וקרואו פותחים את הקיץ בגדול

    שני הכוכבים מצליחים לספק הופעות משכנעות בסרט הקיץ הגדול הראשון של העונה, שהוא בעצם ריבוט של סרט משנות ה-30'. אך מכאן ועד השקת עוד יקום קולנועי מוצלח ומעייף הדרך עוד ארוכה

    אורון שמיר, עכבר העיר
  • "חיבור פשוט": קפטן אמריקה יודע לשחק

    כריס אוונס פשט את מדי גיבור העל ונכנס במיומנות לנעלי ההורה המאמץ שנאלץ לקבל החלטה גורלית עבור בתו המחוננת. החיבור הפשוט של סרט קטן ודילמה גדולה יוצר חוויה נעימה לצפייה

    אורון שמיר, עכבר העיר
  • המעגל: שמות גדולים, אכזבה גדולה

    עלילה מופרכת, תצוגת משחק הזויה (שלא לומר מביכה) והתקדמות צפויה ומשעממת בעלילה. אפילו טום הנקס ואמה ווטסון לא היו יכולים לעזור ל"מעגל" להיות סרט מוצלח

    אורון שמיר, עכבר העיר
  • וונדרוומן: מופע היחיד של גל גדות

    למרות הופעה מחשמלת וממגנטת במיוחד של גל גדות וכמה רגעים קומיים מוצלחים, "וונדרוומן" הוא לא הסרט המלהיב לו ציפינו

    מרט פרמחובסקי, עכבר העיר
  • "סיפור אהבה ארץ ישראלי": תוצר של עידן מירי רגב

    הבמאי הוותיק דן וולמן יצר סרט שכולו נוסטלגיה שבוודאי תשמח את שרת התרבות, ואף מצליח לרגש לפרקים על ידי ליהוק נבון. הבעיות מתחילות כשהוא שוכח את מגבלות התקציב, כמו גם את מגבלות הנרטיב הציוני

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר
  • "הנוסע השמיני: קובננט": צל של המקור

    החלק השישי בעלילות החייזר הכי מפחיד בהיסטוריה מצליח לשמור על מתח לכל אורכו וגם לעורר שאלות אמיתיות על בריאה והורות, אבל לא היה שווה הרבה בלי הסרט ההוא מ-1979

    מרט פרחומובסקי, עכבר העיר
  • "7 דקות אחרי חצות": חכם, אבל לא לכל ילד

    ליאם ניסן הוא עץ ענק שמספר סיפורים לילד שנאלץ להתמודד עם טרגדיה אישית, והתוצאה היא סרט ילדים חכם ואפל . אם מאסתם באגדות דיסני מצועצעות, אז לזאטוט שלכם ממתינה חוויה עוצמתית

    אורון שמיר, עכבר העיר
  • "הרקדן": סיפור מפוספס על בלט-רוקסטאר

    הסרט הראשון שיוצא מ"דוקאביב" להקרנות מסחריות מציג את רקדן הבלט סרגיי פולונין במלוא הדרו - קעקועים, סמים וכישרון מהפנט. אי-הניסיון להבין את שורשי הפלא וההרס העצמי משאירים טעם של החמצה

    אורון שמיר, עכבר העיר
  • "באמאשל'ך": מעט מדי איימי שומר

    הקומדיה החדשה של איימי שומר מוכיחה שוב שמדובר בקומיקאית גאונה, אבל התסריט בעל מעט מדי הפאנצ'ים מוכיח, שוב, שכנראה כבר לא עושים קומדיות באמת מצחיקות

    איתן לשם, עכבר העיר
  • קינג ארתור: הכישלון של מר ריצ'י

    גאי ריצ'י נטש את עולם הפשע והכיף, ונדד אל מחוזות הפנטזיה וגיבורי העל. התוצאה היא מיקס מוזר של סרטיו הישנים' ותחושה עזה שהבמאי מקריב את מורשתו הקולנועית על מזבח המזומנים

    איתן לשם, עכבר העיר