נוהל שליחת באנרים

שמור/י עמוד זה במועדפים, הוא ישתנה מעת לעת עם עדכונים חדשים.

שמות הקבצים

 

שם הקובץ יהיה באנגלית, ללא רווחים או אחוזים ויהיו כתובים בו את ממדי הבאנר לדוגמא: 300x250

על שם הקובץ להכיל לפחות את הפרטים הבאים: שם החברה/קמפיין, מימדי הקובץ ומיקומו הספציפי באתר במידה והוא לא מיועד לרחבי האתר. 

גודל הבאנר

משקל הבאנר יהיה עד K40

במידה ואין באפשרותכם להוריד אותו ל -K 40  יש לשלוח HTML  או טאג במקום.

סוגי הקבצים

סוגי הקבצים היחידים שניתן להעלות הם  jpg, gif, png, html.

טאגים- iframe/script

 

סאונד

באנרים לא יכולים להכיל סאונד שמופעל באופן אוטומטי עם הצפייה בבאנר, אלא רק עם הזזת העכבר מעל הבאנר (Mousehover)  והשהייה של 2 שניות.

מעקב

בטאגים יש להשאיר מקום בטאג לשרשור פרמטר הקלקה של מערכת ההגשה (DFP) , למשל redirectclick=

 

HTML5 

אפשרות 1:

קובץ HTML עם קליק טאג

קובץ הזיפ לכל באנר יכול לשקול עד 500KB

•    בונים קובץ HTML

•    לפני סגירת תגית ה head מוסיפים:

<meta name="ad.size" content="width=300,height=250">

<script type="text/javascript">var clickTag = "http://www.google.com"; </script>

(יש לערוך את הגדלים לפי גודל הבאנר ואת הלינק לעמוד הנחיתה של הקמפיין(

•    לאתר את תגית הקנווס CANVAS ולעטוף עם תגית A כמו בדוגמא:

<a href="javascript:window.open(window.clickTag)">

<canvas id="canvas" width="300" height="250" style="background-color:#FFFFFF"></canvas>

</a>

אפשרות 2:

בניית iframe מקובץ HTML

•    בונים קובץ HTML

•    את קובץ ה-HTML המתקבל טוענים לשרת ובונים IFRAME כזה:

<a target="_blank" href="%%CLICK_URL_UNESC%%URL_TO_LANDING_PAGE" style="position:absolute; display:inline-block; width:100%; height:100%; z-index:5; cursor:pointer;"></a><iframe src="URL_TO_HTML_PAGE" width="300" height="250" scrolling="no" frameborder="0" ></iframe>

מבנה הטאג:

•     %%CLICK_URL_UNESC%% -  מעקב הקלקות של DFP ,לכל מערכת יש תג שונה

•     URL_TO_LANDING_PAGE  הלינק לדף הנחיתה שלכם

•    URL_TO_HTML_PAGE  - הנתיב לקובץ ה-HTML שהעליתם לשרת

כלי לבניית איפריים אונליין

הוראות הכנה לכלים מיוחדים - כלי פריים

מעברון 960/330:

גיף סטטי עד 40K

פלזמה 970/150:

גיף סטטי עד 40K  או HTML

כפתורים - לשדרה המסחרית:

גיף סטטי על רקע לבן בגודל: 140/59  המכיל לוגו בלבד (אין צורך לשלב מסגרת - המערכת עושה זאת אוטומטית)

 

כתבות תדמית

 

כתבת תדמית רחבה

גיף סטטי בגודל 

משקל עד 30K

כותרת ראשית עד 10מילים

כותרת משנה עד 22 מילים

 

כתבת תדמית -זוג

גיף סטטי בגודל 132/87

משקל עד 30K

כותרת ראשית עד 6 מילים

כותרת משנה עד 22 מילים

כתבה פרסומית ברביעיה 

כתבה פרסומית בעמודה שמאלית

טקסטלינק:

עמוד כתבה: 

טקסט עד 70 תווים

דיוור

ניתן לשלוח דיוור פרסומי בקובץ jpg בלבד

התמונה לדיוור אמורה לשקול עד 150 ק"ב ולהיות ברוחב של 600 פיקסלים  וגובה של 650 פיקסלים.

יש לצרף לינק ושורת נושא קצרה ומכירתית, לא יותר מ- 7 מילים.

אין צורך להוסיף את המשפט "אם אינך רואה מייל זה, לחץ כאן..." המערכת שלנו מוסיפה את המשפט הזה באופן אוטומטי.

אתר מותאם עכבר העיר

קובץ גיף סטטי

עד 30 ק"ב

מעברון 320/480 

סטריפ 320/50

קובייה 300/250

 

הוראות סגירה לסקינים

 

יש להעביר שלושה קבצי jpg בשלושה גדלים שונים:

 

סקין גדול (רזולוציה מעל 1600 פיקסלים)

במידה ורוצים סקין קבוע ולא רץ עם העמוד הגדלים הם:

» רוחב 1900 פיקסלים

» גובה 1080 פיקסלים

החלק הפנימי הוא 980 פיקסלים והוא מוסתר על ידי התוכן של העמוד.

יש להכין את העיצוב המבוקש עד 400 פיקסלים מכל צד.

במידה ורוצים שהתמונה תרוץ עם העמוד אז אין חשיבות לגובה.

 

סקין בינוני (רזולוציה של 1400-1600 פיקסלים)

במידה ורוצים סקין קבוע ולא רץ עם העמוד הגדלים הם:

» רוחב 1300 פיקסלים

» גובה 1200 פיקסלים

החלק הפנימי הוא 980 פיקסלים והוא מוסתר על ידי התוכן של העמוד.

יש להכין את העיצוב המבוקש עד 240 פיקסלים מכל צד.

במידה ורוצים שהתמונה תרוץ עם העמוד אז אין חשיבות לגובה.

 

סקין נמוך (רזולוציה של 1300-1400 פיקסלים)

במידה ורוצים סקין קבוע ולא רץ עם העמוד הגדלים הם:

» רוחב 1300 פיקסלים

» גובה 960 פיקסלים

החלק הפנימי הוא 980 פיקסלים והוא מוסתר על ידי התוכן של העמוד.

יש להכין את העיצוב המבוקש עד 160 פיקסלים מכל צד.

במידה ורוצים שהתמונה תרוץ עם העמוד אז אין חשיבות לגובה.