סינגלס: מחפשים זמן מסך במקום אהבה

יום שלישי 02 באוקטובר 2012 00:03 מאת: זיו יצחקי, עכבר העיר

כשהאינטראקציה בין המגישים לא עובדת וחוש ההומור שלהם הושאר משום מה מחוץ למסך, מלאכת ההצחקה מוטלת על היוצאים לדייט בלבד. התוצאה לא מחזיקה דייט ובטח שלא תוכנית


(צילום יח"צ)

פרסומת

הכל היה צריך לתקתק כמו שעון. השם הוחלף מ"דאבל דייט" ל"סינגלס", ודנה מודן ורועי לוי שוחררו לטובת צמד המגישים החדש והאטרקטיבי יעל פוליאקוב ועידו רוזנבלום. אבל בניסיון לשחזר את הצלחת העבר, יותר מדי דברים לא מתחברים. הכימיה באולפן בין פוליאקוב לבין רוזנבלום עוד דורשת הרבה מאוד עבודה ואיזה גיבושון או שניים אצל מטפל זוגי.

רוזנבלום, שהתרגל לתואר החברמן של המדינה, לא ממש מצליח להסתגל לתפקיד החדש, שדורש ממנו לשחרר מנות גדושות של ארס על הזוג התורן שיוצא לדייט. זה לא באמת מתאים לו. הוא מרגיש הרבה יותר נוח כשהוא צוחק עם החבר'ה מאשר שכשהוא צוחק על החבר'ה. גם שפת הגוף שלו משדרת מצוקה והגוף שלו נוטה כמה שיותר רחוק מפוליאקוב, ובשאר הזמן משוכה על פרצופו הבעה מבוהלת, כאילו הוא מפחד שבכל שנייה פוליאקוב עלולה לשחרר איזו קללה או מילה לא חינוכית. למרבה הצער, החששות של רוזנבלום אינם מבוססים. פוליאקוב מצטיינת ומעולה בלצחוק על עצמה, אבל כשזה מגיע לחיים של אחרים מישהו מאחורי הקלעים הקפיד למהול ולדלל את התמצית הפוליאקובית עד שקשה לזהות אותה. 

כשהדייט באולפן לא עובד, זה גם לא יעבוד בחוץ. פרומו לסינגלס:

באין ברירה, נטל ההצחקה ב"סינגלס" עובר מהמנחים ליוצאים לדייט, והם מתקשים מאוד לעמוד בו, ואולי לא במקרה. בשבע השנים שעברו מאז שעלתה לראשונה "דאבל דייט" זרמו הרבה מים בנהר הריאליטי הגדול. לא רק המניפולציות של ההפקה הפכו ליותר מתוחכמות, גם האובייקטים שעליהן הן מופעלות הפכו למתוחכמים ומודעים יותר לכיצד ההתנהלות שלהם תיערך ותשודר לאחר מכן. הם כבר מזמן מבינים שעצם ההופעה בטלוויזיה לא תקדם את האינטרסים שלהם.

עונת החתונות הזדרזה להבין זאת, והקפידה לצ'פר את משתתפיה כשהגשימה להם כל מיני פנטזיות מופרכות שרק חתן וכלה יכולים לחשוב עליהם. במקרה של חגית ואליעד, נוכחותה של המצלמה בהחלט מספיקה, אבל הם לא הגיעו לכאן רק בשביל שיסתבלטו עליהם, הם באו לתת לעבודה. חגית היא שחקנית, ואין צורך לחפש את הפילמוגרפיה שלה ב-imdb. כמו הרוב המוחלט של השחקנים היא מתפרנסת ממשהו אחר לגמרי, מכירת מכונות אספרסו. אליעד, צירוף מקרים מוזר שכזה, גם הוא שחקן. וכמו הרוב המוחלט של השחקנים, הוא מתפרנס ממשהו אחר לגמרי, הפקת מסיבות ימי הולדת והפעלות לילדים בחווה שלו שבה הוא מתפקד גם כשחקן, זמר ומארח.

לכל הנוגעים בדבר מובן שלא חגית ולא אליעד מחפשים אהבה או אפילו דייט. כל מה שהם רוצים הוא זמן מסך שיאפשר להם אולי לצוד את עינו של איזה מלהק. לאורך כל ה"דייט" כל אחד מהם עסוק בלעשות הצגות למצלמה ולהציג את שלל כישוריו המפוקפקים. בין השניים לא מתקיים שום דיאלוג, וכשהוא כן מתקיים, מתברר שחגית בכלל לא רוצה לצאת עם גרוש פלוס ילדים כמו אליעד. בהיעדר כל אינטראקציה, נותרים מיותמים גם הפופ-אפים שלא נותרה להם כל נקודת התייחסות, מלבד "תראו איזה סתומים" המסורתית על שלל הווריאציות שלה. מי שעדיין לא שבע מהמנה הגדושה של ההתנשאות וההסתלבטות שסיפק הריאליטי הישראלי בעשור האחרון, מוזמן לבלוע בשקיקה את אהבתה של חגית לנקניקיות שמוזכרת ללא הרף ואת ההרגל של אליעד לסיים כל דייט כושל בהופעה בחוטיני בסלון. מי שמבקש, שאם כבר עושים רק ריאליטי במדינה הזאת, שלפחות יהיה מושקע, ייאלץ להמתין עד לשובה של דנה מודן.


תגובות גולשים
הוסף תגובה +

(4 מדרגים)

דירוג הגולשים:

דרג את הכתבה

  • Currently 3/5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5