ילדים

• חניה
  • גישה לנכים

עיר דוד - כרטיס ביקור

עיר דוד הינה אתר ארכיאולוגי השוכן על הגבעה הדרומית של העיר העתיקה בירושלים.

ההיסטוריה של עיר דוד התחילה לפני כ-3000 שנה כשדוד המלך החליט לעזוב את העיר חברון ולעלות לירושלים בכדי לאחד את עם ישראל סביב עיר בירה אחת. שלמה, בנו של דוד, הקים את בית המקדש הראשון על פסגת הר המוריה. אירועים אלו הפכו את ירושלים לבירת ישראל.

כיום, עיר דוד היא גבעה קטנה השוכנת בסמוך לכותל המערבי. האתר מציע למבקרים סיור בעירם של מלכים ונביאים, שם נכתבו רוב פרקי התנ"ך - תחילה המבקרים יצפו בסרט תלת מימד המתאר את סודות המקום ההיסטורי. בהמשך הסיור, המבקרים יהנו מתצפית על ירושלים העתיקה,  יחלפו על פני חומות וביצורים עתיקים ויבקרו במנהרות מים תת קרקעיות המובילות לטבילה במימיו של מעיין הגיחון.

איך מגיעים: נסיעה בכביש מספר אחד לשער יפו או מכיוון הסינמטק של ירושלים. בתוך העיר העתיקה נוסעים עם הכביש לכיוון הכותל וממשיכים עם הכביש עד לשער האשפתות. יוצאים משער האשפתות, פונים שמאלה ובפניה הראשונה ימינה. לאחר מספר מטרים פונים ימינה לחניון גבעתי, ממול הכניסה לחניון נמצא מרכז המבקרים עיר דוד.

שעות פתיחה: עונת החורף - ימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00-17:00, יום שישי וערבי חג בין השעות 08:00-13:00. עונת הקיץ: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00-19:00, יום שישי וערבי חג בין השעות 08:00-15:00.
ביום שבת ובמועדים, האתר סגור.

עלות: מבוגר - 23 שקלים, ילד/חייל - 12 שקלים.
הנחות לאזרחים ותיקים ולמשתתפים בקבוצות מעל 30 איש.
מחיר לפעילות הכוללת הדרכה: מבוגר - 50 שקלים, ילד /חייל - 30 שקלים.

כפר שילוח, ירושלים,ירושלים

טלפון: 1-800-25-24-23

e-mail:
info@cityofdavid.org.il

תחבורה ציבורית:
קו מספר 1 של חברת אגד מתחנה מרכזית ירושלים, קו 38 מרחוב יפו.

קישור לאתר עיר דוד
תגיות: אטרקציות לילדים בירושלים, אטרקציות לילדים בירושלים והסביבה, אטרקציות לכל המשפחה בירושלים, אטרקציות לכל המשפחה בירושלים והסביבה, מקומות בילוי לילדים בירושלים, מקומות בילוי לילדים בירושלים והסביבה, עיר דוד