דאנסינג אין דה סטריט: שינקין המשופץ יושק באופן רשמי במסיבה בחול המועד

יום שבת 08 בספטמבר 2012 08:00 מאת: אודיה גנור, עכבר העיר

את ההשקה יזם ועד בעלי העסקים ברחוב. עוד בתוכנית: סיילים, ירידי אוכל, תהלוכות ואפילו אפליקציה


חברים של שינקין בפייסבוק?

(צילום: אורן זיו)

פרסומת

בשבועות הקרובים יושק באופן רשמי רחוב שינקין המשופץ והמחודש. את ההשקה יזם ועד בעלי העסקים ברחוב על מנת להפיח בו רוח חיים מחודשת, והיא תתקיים בחול המועד סוכות. היא תכלול סייל בהשתתפות כל חנויות הרחוב, והוועד מקווה לקבל אישור מהעירייה ללוות את החגיגה במסיבת רחוב עם דוכנים, עם מוזיקה ועם הופעות של אמנים שגרו בשינקין או מזוהים עם הרחוב.

הוועד המייצג של שינקין מורכב מעשרה בעלי עסקים שמייצגים את 150 העסקים השונים ברחוב. זהו ועד ראשון מסוגו בנוף המקומי שמייצג רחוב – בניגוד למתחם קניות מסודר כמו קניון - ומתאגד למען מימוש אינטרסים משותפים.

“אנחנו רחוב קטן וחד סטרי, בשונה מדיזנגוף או מרחובות מסחריים אחרים”, מספר קובי מפן, בעל זיכיון לחם ארז בשינקין ומראשי הוועד, “במהלך השיפוץ התחלפו פנים רבות ברחוב, אבל הבסיס של חנויות המעצבים הייחודיות נשאר. הבנו שמודל עסקי שדומה לקניון יועיל לנו. בשינקין יש כמעט 250 חנויות, לא כולל הרחובות הצדדיים, כאשר בקניון יש בממוצע רק כ־100”.

הוועד גובה מכל חנות שמשתייכת לו סכום של 100 שקל לחודש, ובתמורה העסקים נהנים מרואה חשבון משותף, מעורך דין וממשרד יחסי ציבור שמייצג אותם. העירייה העבירה לוועד סכום חד פעמי עבור אירועי הפתיחה. “המטרה שלנו היא ליצור מתחם חזק מסחרית אבל גם מתחם משפחתי עם אטרקציות בחגים”, מוסיף מפן, “והעירייה מתכננת להפוך את שינקין למדרחוב סגור פעמיים בשבוע”.

נוסף להשקה, הוועד כבר עמל על הרמתם של כמה אירועים עתידיים, כולל סיילים אחידים של כל חנויות הרחוב, פרויקט חפש את המטמון נושא פרסים במהלך חופשת חנוכה, מסיבות רחוב, ירידי אוכל, תהלוכה בפורים, תערוכות אמנות ועוד.  

 
ראשון מסוגו בנוף המקומי. ועד שינקין (צילום: יח"צ)

וכדי לא להישאר מאחור החליט הוועד ליצור לעצמו גם פלטפורמות של מדיה חברתית. עמוד פייסבוק בשם רחוב שינקין ייפתח, ובו ייחשפו הגולשים למבצעים ולפעילויות המתוכננות ברחוב. בחודשיים הקרובים תושק אפליקציה לסמרטפון שנמצאת כרגע בפיתוח. האפליקציה תכלול מפה מפורטת של כל החנויות, פירוט על גישה לנכים ולעגלות תינוקות, קופונים לבתי הקפה ולמסעדות ומבצעים מיוחדים לחברי מועדון הרחוב.

“אנחנו ניצור כרטיס מועדון וירטואלי”, אומר רון גרנות, האחראי על יחסי הציבור של שינקין, “עדיין לא החלטנו על הפורמט המדויק, אבל קונה ותיק בשינקין, למשל, יהיה זכאי להנחות גדולות יותר. המהלך שמובילים בעלי העסקים יציב מחדש את שינקין על המפה כמרכז מסחרי פופולרי. זהו הרחוב הראשון בארץ שיוזם מהלך כזה”.


תגיות: אודיה גנור
תגובות גולשים
הוסף תגובה +

(0 מדרגים)

דירוג הגולשים:

דרג את הכתבה

  • Currently 3/5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 1.חדרה(מאיה )

    08/09/2012 10:00:07